Systemy przyzywowe w gastronomii

Profesjonalne systemy przyzywowe doskonale spełniają swoją funkcję w wielu miejscach. Na ich korzyść przemawia wiele cech, pozwalających na zastosowanie takich urządzeń w szeregu miejsc.

Pierwszą zaletą jest nowoczesność systemów oraz możliwość usprawnienia komunikacji dzięki ich wykorzystaniu.

Komunikacja jest priorytetowa w wielu miejscach, usprawnia obsługę klienta, poprawia sprzedaż oraz jakość świadczonych usług.

Drugą zaletę stanowi niezwykła elastyczność systemów. Można je bowiem dowolnie modyfikować, rozbudowywać i zmieniać funkcjonalności, zależnie od aktualnych potrzeb. Możliwe jest zarówno dodawanie przycisków przyzywowych, jak i dobieranie ich tak, aby systemy były jak najbardziej funkcjonalne. Inne systemy przyzywowe pożądane są w szpitalach, restauracjach, a inne w hotelach czy domach opieki. Kolejną zaletą jest łatwość użytkowania systemów przywoławczych, zarówno dla klientów, jak i właścicieli obiektów, w jakich są zamontowane.

Systemy przyzywowe posiadają wiele zalet. Po pierwsze są proste w obsłudze, co pozwala na korzystanie z nich praktycznie każdemu, czy to dziecku, czy osobie starszej, chorej lub nawet niepełnosprawnej. Kolejną zaletą systemu przyzywowego jest jego niezwykła elastyczność. Mnogość wzorów na rynku sprawia, że każdy może wybrać taki system, jakiego potrzebuje i dowolnie go skonfigurować. W trakcie użytkowania również możliwe jest dodawanie kolejnych funkcjonalności, zwiększając tym samym efektywność działania systemu oraz dopasowując go do zmieniających się potrzeb i oczekiwań odbiorców.

Zaletą systemów przyzywowych jest również niewątpliwie ich uniwersalność. Sprawdzają się bowiem w wielu branżach, skutecznie usprawniając proces komunikacji. Takie systemy doskonale spełniają swoje zadanie w służbie zdrowia. Z ich licznych zalet korzystają szpitale, prywatne kliniki, centra rehabilitacyjne, domy opieki społecznej oraz pokrewne. Wykorzystanie nowoczesnych systemów przywoławczych sprawia, że pacjenci czują się bardziej komfortowo, ponieważ w każdej chwili mogą poinformować personel o swoich potrzebach. Zalety instalacji przyzywowych wykorzystuje również sektor gastronomiczny. Zastosowanie ich w restauracjach czy kawiarniach znacznie podnosi jakość obsługi, poprzez danie możliwości przywołania kelnera wtedy, gdy tego potrzebujemy. Systemy przywoławcze sprawdzają się również w dużych firmach, gdzie zachodzi konieczność podnoszenia jakości komunikacji.

 

Gdzie stosuje się systemy przyzywowe?

Można stosować je w szpitalach, domach opieki, klinikach, ośrodkach wypoczynkowych, rehabilitacyjnych, hotelach czy pensjonatach. Doskonale sprawdzają się również w lokalach gastronomicznych, w tym w restauracjach, barach czy pubach. W szpitalach system pozwala na wezwanie lekarza czy pielęgniarki, gdy jest to konieczne. W hotelach daje możliwość poinformowania obsługi o konieczności posprzątania w pokoju czy chęci zamówienia posiłku do pokoju. W restauracjach możliwe jest wezwanie za pośrednictwem systemu kelnera, aby dokonać zamówienia czy otrzymać rachunek. Wszystkie wymienione zalety przemawiają na korzyść systemów przyzywowych, które coraz bardziej zyskują na popularności. Ich użytkowanie staje się coraz bardziej znane, zarówno w przemyśle gastronomicznym, branży medycznej czy turystycznej.

Wykorzystuje się je również w domach opieki, domach pomocy społecznej, więziennictwie czy w sanatoriach i ośrodkach wypoczynkowych. Wzywanie personelu jest, dzięki zastosowaniu systemu przywoławczego, o wiele szybsze i prostsze. Poza swoją oczywistą funkcją, systemy przywoławcze mogą spełniać również szereg innych zadań.

Rolą tych systemów może być między innymi sterowanie oświetlenie lub zdalne sterowanie sprzętem RTV, w tym telewizorami. Za pomocą systemów przywoławczych możliwe jest również przeprowadzanie nowoczesnej komunikacji głosowej czy odbieralnie stacji radiowych. Poza tym, systemy te służyć mogą do wykonywania połączeń telefonicznych wewnętrznych.

Systemy przywoławcze doskonale bowiem spełniają swoją funkcję w restauracjach, kawiarniach oraz barach. Odpowiednie dobranie przycisków na panelach pozwala na wprowadzenie systemu przyzywowego praktycznie do każdego lokalu gastronomicznego. Klient może z wykorzystaniem systemu przywołać klienta do stolika, aby złożyć, zmienić lub dopełnić zamówienie, zapłacić rachunek lub podzielić się opinią na temat jakości dań. Zalety systemów przyzywowych pozwalają również na zastosowanie ich w obiektach noclegowych.

Naleśniki mojej mamy

Składniki na ciasto:

1 1/2 szklanki mąki pszennej
1 szklanka mleka
1 szklanka wody (np. gazowanej)
1 jajko
3 łyżki oleju
1/2 łyżeczki soli
Składniki na nadzienie:

1/2 kg sera twarogowego
1 żółtko
2-3 łyżki gęstej śmietany
cukier puder wg uznania
szczypta soli
1 łyżeczka cynamonu
3 łyżki rodzynek
Troszeczkę tłuszczu, do usmażenia pierwszego placka naleśnikowego (np. oleju)

Wykonanie ciasta:
Do wysokiego naczynia wsypujemy
1 1/2szklanki mąki pszennej, pół łyżeczki soli, 1jajko. Wlewamy szklankę mleka, szklankę wody i 3 łyżki oleju.Wszystko miksujemy na jednolitą masę i odstawiamy na 30 min.

Wykonanie farszu z sera:

Ser przepuścić przez maszynkę, dodać żółtko, 2-3 łyżki gęstej śmietany, cukier puder według uznania, szczypta soli, 1 łyżeczkę cynamonu i 3 łyżki rodzynek.
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać.

Z przygotowanego ciasta smażyć placki naleśnikowe. Placki smarujemy przygotowanym serem i zwijamy w ruloniki. Tak przygotowane naleśniki przesmażamy na patelni posmarowanej minimalną ilością tłuszczu.

Z tej proporcji usmażymy 14 naleśników o średnicy 20 cm.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*